Thứ Sáu, 3 tháng 10, 2014

Sunday CD Vol 146 | Monos Bros Min Khoch Monos Srey Min Srolanch - Kol
Bitrate : 192 kbps
Quality : High
Frequency : 44100Hz
Channel : Stereo

TRACKLIST:
kh9_01.Monos Bros Min Khoch Monos Srey Min Srolanch ~ Kola//Get It Here
kh9_02.Monos Bros Laor Laor Srolanch Min Kert ~ IVA//Get It Here
kh9_03.Tok Pel Ouy Bong 1 Atet ~ Srey Neang//Get It Here
kh9_04.Bros Kalib ~ IVA//Get It Here
kh9_05.Nove Te Nek Songsa Chas ~ Kola//Get It Here
kh9_06.Aorb Oun Madong Tet Ban Te ~ Kola//Get It Here
kh9_07.Cher Klang Nove Pel Yob ~ Srey Neang//Get It Here
kh9_08.Yom Pel Nis Derm3 Bom Plech Bong Rhot ~ Srey Neang//Get It Here
kh9_09.Knong Loak Nis Kmean Nak Na Srolanch Oun Cheang Bong Te ~ Kola//Get It Here
kh9_10.Mean Nek Oun Te ~ Srey Neang//Get It Here

Different Themes
Written by TraSaRa

you can download music for free here!

0 nhận xét